اکسپدیشن کرانه غربی اسپیتزبرگن – تابستان 1403

اکسپدیشن کرانه غربی اسپیتزبرگن – تابستان 1403

سفر در یک نگاه

در این سفر شما به عنوان یکی از خدمه قایق تانانا پا به عرشه قایق خواهید گذاشت و تجربه ای تکرارنشدنی و متفاوت با آنچه که تا به حال داشته اید کسب میکنید. اگرچه نیازی به داشتن تجربه قایقرانی و دریانوردی نیست اما شما باید به عنوان یکی از خدمه قایق در انجام دیده بانی‌ها و انجام اقدامات لازم جهت هدایت قایق، تحت نظر افراد با تجربه مشارکت نمایید. قایق دارای 6 کابین و 4 سرویس بهداشتی است. اقامت در کابین‌ها به صورت مشترک خواهد بود. کلیه اعضا باید از وضعیت جسمانی مناسبی برخوردار باشند، بتوانند خود را با شرایط دشوار آب و هوایی وفق دهند و توان لازم برای چندین ساعت پیمایش در نواحی دور افتاده را داشته باشند.

سفر به اسلو و اکتشاف در کرانه غربی اسپیتزبرگن واقع در مجمع الجزایر دورافتاده اسوالبارد ، بر عرشه تانانا. چه تجربه دریانوردی داشته باشید و چه تا به امروز تجربه ای در این زمینه نداشته‌اید، این سفر فرصتی بی نظیر برای دیدار از طبیعت شگفت انگیز و مناظر دست نخورده جزیره اسپیتزبرگن در کنار خدمه‌ای حرفه‌ای است

بین مرز های اروپا و منقطه شمالگان حتی آنسو تر از مدار قطبی و دماغه شمالی، اسپیتزبرگن بزرگترین جزیره مجمع الجزایر اسوالبارد واقع شده است . سرزمینی مملو از ناشناخته ها که روزی جولانگاه شکارچیان وال ها، اکتشاف گران و دانشمندان بوده است.

حیات وحش شگفت انگیز این جزیره از خرس های قطبی، گوزن های شمالی، فک ها و گونه های مختلف پرندگان تشکیل شده است.

کوه یخ های منطقه آیسفیورد، یخچال های طبیعی کینگز بی و موناکو، تماشا خرس های قطبی و بازدید از پناهگاه های متروکه شکارچیان وال، مهمترین جاذبه های این سفر را تشکیل میدهند. این سفر ترکیبی از دریانوردی و پیمایش و ماجراجویی در سرزمین های یخی است.

تاریخ اجرا:
۴ الی ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
مقصد تور:
محل اقامت:
هتل و قایق
سطح خدمات:
استاندارد
قیمت تور:
۶۵۵۰ یورو + ویزا، پرواز اسلو و پرواز داخلی
سبک سفر:
گروهی
مبدأ حرکت:
تهران
حمل و نقل:
پرواز بین المللی و داخلی

درباره قایق تانانا

  • قایق تانانا ۲۳ متر طول ، ۶ متر عرض و ۴۲ تن وزن دارد.
  • دارای ۶ کابین و ۴ سرویس بهداشتی و حمام به همراه یک سالن بزرگ است.
  • کلیه کابین ها دارای سوکت USB، سیستم گرمایشی و ویدئو پروژکتور هستند.
  • کابین هدایت قایق با شیشه مقاوم پوشیده شده است و دید ۳۶۰ درجه آن امکان تماشا مناظر شگفت انگیز را فراهم میکند.
  • قایق تانانا مورد تایید اداره امور دریایی فرانسه واقع شده و همچنین به ثبت RIF رسیده است که نشان دهنده ارزش و امنیت بالا آن است.

برنامه سفر

روز اول

روز آزاد در اسلو

روز دوم

روز آزاد در اسلو

روز سوم

پرواز از اسلو به لانگیرباین(شهری کوچک در مجمع الجزایر اسوالبارد)

روز چهارم

سوار شدن به قایق تانانا، در صورت وجود زمان کافی بازدید از موزه اسوالبارد. در پایان روز برای رسیدن به یک لنگرگاه با منظره زیبا دریانوردی کوتاهی میکنیم.

روز پنجم

از آنجا که در طول تابستان هوا همواره در اسپیتزبرگن روشن است .از روشنایی روز استفاده میکنیم تا بتوانیم مسافت بیشتری را دریانوردی کنیم. پس از سه الی چهار ساعت دریانوردی به یخچال طبیعی Baie de la Croix میرسیم جایی که منظره ای دیدنی انتظار شما را میکشد.

روز ششم

پیمایش کوتاهی به مدت یک تا دو ساعت بر روی یخچال انجام میدهیم و از تماشا پوشش گیاهی بینظیر منقطه شمالگان لذت می بریم. سپس چهار الی پنج ساعت به سمت شمال دریانوردی خواهیم کرد.

روز هفتم و هشتم

در این زمان به Madeleine Fjord میرسیم منطقه ای دور افتاده با مناظر بی نظیر و قله های یخی مخروطی شکل. بقایای به جا مانده از شکار وال ها در قرن شانزدهم همچنان در این منطقه باقی مانده است. برای بازدید از تمام نقاط دیدنی این ناحیه روزانه 4 الی 5 ساعت پیمایش خواهیم داشت.

روز نهم تا دوازدهم

به سمت سواحل شمالی مجمع الجزایر اسوالبارد به ماجراجویی خود ادامه میدهیم جایی که با دیدن یخچال موناکو نفستان در سینه حبس خواهد شد. در این نقطه از مدنیت بسیار به دوریم به همین دلیل حیات وحش این ناحیه بسیار مملو است و میتوانیم خرس های قطبی، گوزن های شمالی و فک ها را تماشا کنیم. در این مدت با توجه به وضعیت آب و هوا روزانه 6 ساعت پیمایش در خشکی و یا گشت و گذار با کایاک بر روی آب انجام خواهیم داد.

روز سیزدهم و چهاردهم

از طریق کانال موشامنا به سمت جنوب دریانوردی خواهیم کرد ، در میانه مسیر در شمالی ترین دهکده کره زمین ، دهکده Ny Ålesund توقف خواهیم کرد. اگر وضعیت آب و هوا مناسب باشد امکان توقف در شهر کوچک Barentsbourg نیز مهیا خواهد بود. در نهایت به لانگیرباین باز خواهیم گشت. در این مدت روزانه دو الی سه ساعت به گشت و گذار در کشتی خواهیم پرداخت و روزانه چهار الی پنج ساعت دریانوردی میکنیم.

روز پانزدهم

پرواز به اسلو و روز آزاد در اسلو

روز شانزدهم

پرواز بازگشت به ایران

خدمات سفر

ملاحظات سفر

  • همه خدمه تمام تلاششان را به کار خواهند گرفت تا هیچگونه تغییری در برنامه سفر ایجاد نشود اما باید به خاطر داشته باشید که این سفر در مناطقی انجام میپذیرد که وضعیت آب و هوایی بسیار غیر قابل پیشبینی است و امکان تغییر برنامه سفر وجود دارد
  • تمام تجهیزات ایمنی از قبیل جلیقه نجات، مهار نجات، قایق نجات، نمایشگر موقعیت اضطراری، دستگاه MOB، تلفن ماهواره‌ای و VFH در قایق تعبیه شده است.
  • پزشک فرانسوی زبان در تمام طول سفر از طریق تلفن ماهواره‌ای قابل دسترسی میباشد و دارو های مورد نیاز در قایق موجود است.
  • برای دسترسی به نزدیک ترین دندانپزشک یا پزشک متخصص چند روز زمان نیاز است.
  • تمامی مدارک و ارائه ضمانت‌ جهت صدور ویزا باید کامل، به روز و معتبر باشند. در غیر اینصورت شرکت هیچگونه تعهدی در قبال ریجکت شدن ویزای شخص نخواهد داشت.
  • در زمان ثبت نام، ۳۰ درصد هزینه کل برنامه دریافت می‌گردد.
  • ترانسفر از فرودگاه به قایق و بالعکس فقط یکبار به صورت گروهی انجام خواهد شد.
  • عزیزانی که پروازشان دیرتر یا زودتر از تیم خواهد بود تمامی هزینه‌های ترانسفر را شخصا پرداخت خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

رزرو آنلاین تور

پس از ثبت نام شما همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم رو به عمل می‌آورند.

"*" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تورهای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.