ترکینگ، غارنوردی، شهر گردی و تور کشتی کروز ویتنام

ترکینگ، غارنوردی، شهر گردی و تور کشتی کروز ویتنام

سفر در یک نگاه

ویتنام، کشوری در جنوب شرقی آسیا، با تاریخ غنی، طبیعت بکر و فرهنگ منحصر به فرد، به یکی از مقاصد محبوب گردشگری در جهان تبدیل شده است. این کشور با تنوع بی‌نظیر جاذبه‌های گردشگری، از سواحل شنی و جنگل‌های انبوه تا کوه‌های مرتفع و شهرهای تاریخی، چیزی برای هر سلیقه‌ای ارائه می‌دهد.

تاریخ اجرا:
۱٣ الی ٢٢ اردیبهشت ۱۴۰۳
مقصد تور:
محل اقامت:
هتل، خانه های بومی و کشتی کروز
سطح خدمات:
استاندارد
مبدأ حرکت:
تهران
حمل و نقل:
پرواز بین المللی و داخلی

برنامه سفر

روز اول

رسیدن به هانوی و گشت شهری هانوی

 ترانسفر از فرودگاه نوی بای شهر هانوی به هتل . بعد از ظهراز گشت و گذار در اطراف محله قدیمی هانوی لذت میبریم و سپس  نمایش خیمه شب بازی  دیدنی هانوی را تماشا میکنیم و شام را در یک رستوران محلی قبل از بازگشت به هتل خود صرف می‌کنید.

وعده غذایی: شام

اقامت شبانه: گرند هتل بابیلون هانوی

روز دوم

گشت شهری هانوی

پس از صرف صبحانه ساعت 8:30 از معبد Tran Quoc که قدیمی ترین معبد پاگودا هانوی است و در قرن ششم ساخته شده دیدن می‌کنید پس از آن سفر شما با بازدید از مجموعه هوشی مین شامل تور مقبره هوشی مین، موزه هوشی مین و معبد one pillar ادامه خواهد یافت. پس از آن از موزه قوم شناسی ویتنام دیدن می‌کنیم و با 54 قوم مختلفی که در ویتنام زندگی می‌کنند آشنا می‌شویم. پس از صرف ناهاری لذیذ در یکی از معروف ترین رستوران های هانوی از معبد ادبیات که اولین دانشگاه تاسیس شده در ویتنام (قرن 11) است دیدن می‌کنیم.سپس در کنار دریاچه هوآن کیم به سمت معبد Ngoc Son قدم میزنیم که به بزرگداشت جنرال هونگ دائو در قرن 13 ساخته شده است.

 وعده غذایی: صبحانه / ناهار

اقامت شبانه: گرند هتل بابیلون هانوی

روز سوم

بازدید از پارک ملی BA BE – تور کایاک و قایق سواری

پس از صرف صبحانه ترانسفر از هتل به پارک ملی  BA BE (5 ساعت رانندگی) که جز میراث طبیعی قاره آسیا محسوب  می‌شود. صرف ناهار در مسیر.

با رسیدن به اسکله Boc Lom ، آموزش ها و تجهیزات لازم برای کایاک سواری در رودخانه در اختیار شما قرار خواهد گرفت، از اینجا به پایین رودخانه نانگ سفر خواهید کرد تا غار عظیم پونگ را با قایق و کایاک سواری کشف کنید.(همسفرانی که نمی‌خواهند از کایاک در این مسیر استفاده کنند، می‌توانند سوار بر قایق از این اکتشاف لذت ببرند)

سپس از رودخانه نانگ عبور می کنید و از میان زمین های شیب دار با صخره های گوش گربه ای  به آبشار داو دانگ می‌رسید که زیباترین و باشکوه ترین آبشار در منطقه باک کان است. سپس دوباره سوار  قایق شده و به اقامتگاه سنتی قوم  tay که در کنار دریاچه قرار دارد برای صرف شام و اقامت شبانه می‌رویم.

وعده غذایی: صبحانه / ناهار/ شام

مسیر پارو زنی:10-13 ک.م

اقامت شبانه: اقامتگاه بومی جنگلی کنار دریاچه

روز چهارم

اکسپدیشن غار  Tham Phay

پس از صرف صبحانه توضیحات کوتاهی درباره اکتشاف غار توسط راهنمای محلی به شما داده خواهد شد و پس از یک رانددگی کوتاه 30 دقیقه ای پیمایش خود را به سمت ورودی غار آغاز می‌کنیم. مسیر پیمایش با گذر از یک تپه آغاز می‌شود و پس از عبور از جنگل در میان صخره ها به پیمایش خود ادامه می‌هیم که در انتها مسیر به ورودی غار می‌رسیم. این غار دارای دو رودخانه زیرزمینی، گذرگاه های باریک و استخر های متعدد است که می‌توانید در آن ها شنا کنید. سنگ ها و صخره های غار از جلبک ها و گیاهان پوشیده است و هرچه بیشتر در اعماق غار پیش برویم از ساختار و ویژگی های غار بیشتر شگفت زده خواهید شد. حدود 5 ساعت به غارنوردی خواهیم پرداخت و سپس در وردی غار به صرف ناهار می‌پردازیم و در نهایت به اقامتگاه بومی بازخواهیم گشت. (در طول برنامه غار نوردی با میان وعده از شما پذیرایی خواهد شد.)

 

وعده غذایی: صبحانه / ناهار/ شام

مسیر پیمایش:6 ک.م پیمایش در جنگل- 5 ک.م غارنوردی

اقامت شبانه: اقامتگاه بومی جنگلی کنار دریاچه

روز پنجم

ترکینگ پارک ملی BA BE تا روستای Quang Uyen

پس از صرف صبحانه ماجراجویی شگفت انگیز خود را در پارک ملی آغاز می‌کنیم . راهنما محلی در مورد اکو سیستم و پارک ملی و پوشش گیاهی و جانوری آن در طول مسیر جنگلی زیبا توضیحات کاملی ارائه می‌دهد. سپس به یک غار باستانی که در کنار دریاچه قرار دارد می‌رسیم  و پس از صزف ناهار از میان جاده کوهستانی زیبایی که به دهکده Quang Uyen می‌رسد عبور میکنیم.

 

وعده غذایی: صبحانه / ناهار/ شام

مسیر پیمایش:6 -7 ک.م

اقامت شبانه: اقامتگاه بومی

روز ششم

ترکینگ در دهکده های منطقه چائو بانگ

پس از صرف صبحانه از دهکده های منطقه چائو بانگ دیدن می‌کنیم. ایستگاه اول دهکده Phia Thap خواهد بود که مردم آن بیش از 100  سال است که به تولید عود می‌پردازند. ماجراجویی خود را به سمت دهکده ساخت کاشی های سنتی با طرح های یین و یانگ ادمه میدهیم و پس از بازدید از این دهکده به سمت دهکده آهنگری phuc sen پیمایش خواهیم کرد و نحوه ساخت چاقو در این دهکده آشنا می‌شویم. سپس به دهکده بافندگی قوم نانگ می‌رویم و پس از صرف ناهار به صورت پیکنیک به سمت دهکده ساخت کاغذ حرکت می‌کنیم و در نهایت به دهکده phia thap برای صرف شام بازخواهیم گشت.

 

وعده غذایی: صبحانه / ناهار/ شام

مسیر پیمایش: 17-20 ک.م

اقامت شبانه: اقامتگاه بومی Mr. kim

روز هفتم

آبشار BAN GIOC شهر lang son

پس از صرف صبحانه با پیمایش از میان تپه ها و دشت ها به آبشار بی نظیر BAN GIOC می‌رسیم که طول آن به 300 متر می‌رسد و دو کشور چین و ویتنام را ار هم جدا کرده است.در کنار آبشار به گشت و گذار میپردازیم. سپس به سمت یکی دیگر از شگفتی های طبیعی منطقه یعنی غار Nguom Ngao به پیمایش خود ادامه خواهیم داد. این غار به طول 2144 متر در زمین امتداد یافته است.

پس از صرف ناهار در یک رستوران محلی به شهر lang son می‌رویم.

وعده غذایی: صبحانه / ناهار

مسیر پیمایش: 5-7 ک.م

اقامت شبانه: هتل

روز هشتم

تور کشتی کروز در خلیج هالونگ و خلیج لان ها

 

پس از صرف صبحانه، ترانسفر به خلیج هالونگ از جزیره Tuan Chau در شهر Ha Long، با قایقی کوچک به کشتی کروز 4 ستاره کالیپسو می‌رویم که در آنجا با نوشیدنی از شما پذیرایی می‌شود سپس با در حالی که بر روی کشتی در خلیج شناور هستید و از مناظر بینظیر آن لذت ببرید به صرف ناهار خواهید پرداخت.

پس از ناهار، کشتی در خلیج لان ها لنگر می‌اندازد و همراه راهنما به اکتشاف در غار های خلیج لان ها خواهیم پرداخت. در این اکتشاف میتوانید به همراه مسافران سوار قایق شوید و یا خود به تنهایی سوار کایاک شوید. سپس به کشتی کروز بازخواهیم گشت و به شنا در دریا و یا شنا در استخر کشتی خواهیم پرداخت و اگر خوش شانس باشیم می‌توانیم غروب آفتاب را بر عرشه کشتی تماشا کنیم. قبل از شام میتوانید با نحوه آماده سازی غذا در کشتی توسط سر آشپز آشنا شوید و شام را در رستوران کشتی میل کنید. پس از شام می‌توانید بر روی عرشه کشتی استراحت کنید یا در سالن کشتی به تماشا فیلم بنشنید و یا در رستوران از کارائوکه لذت ببرید. همچنین می‌توانید به همراه خدمه کشتی به صید ماهی مرکب بپردازید.

 

وعده غذایی: صبحانه / ناهار/ شام

اقامت شبانه: کشتی کروز 4 ستاره

روز نهم

خلیج هالونگ هانوی

صبح خود را بر روی خلیج افسانه ای تونکین آغاز می‌کنید و می‌توانید در کلاس  تای چی بر روی عرشه شرکت کنید. و پس از صرف صبحانه از کشتی خارج شده و پس از 20 دقیقه با اتوبوس به سمت غار ترانگ ترانگ می‌رویم و از مناظر غار و پارک ملی cat ba لذت خواهیم برد و در نهایت به کشتی کروز بازخواهیم گشت و پس از صرف ناهار با قایق به اسکله تائون چائو می‌رویم و پس از حدود  3 ساعت رانندگی به هتل خود در هانوی می‌رسیم.

 

وعده غذایی: صبحانه / ناهار

اقامت شبانه: هتل بوتیک هانوی

روز دهم

ترانسفر به فرودگاه و پرواز بازگشت به ایران

وعده غذایی: صبحانه

قیمت تور ویتنام

۱۳۵۰ دلار + ویزا و پرواز

خدمات سفر

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

رزرو آنلاین تور

پس از ثبت نام شما همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم رو به عمل می‌آورند.

"*" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.